Terug naar blog kringel

RdB Lunchmeeting #2: een contentstrategie in 2 uur

14/01/2020 door Rico den Burger

·

Online marketing RdB Communicatie Social media

Werk jij ad hoc je social media berichten af zonder duidelijk plan van aanpak? Heb je voldoende likes maar geen interactie of zelfs geen conversie? Kom dan naar de tweede lunchmeeting van RdB Communicatie. Geschikt voor iedereen die (nu echt) structuur wil aanbrengen in zijn of haar social media en contentmarketing. Doe je mee? Dan ga je naar huis met een ingevulde contentkalender van tenminste drie maanden.

Op 19 maart organiseren we van 12.00 tot 14.00 uur Lunchmeeting #2 in de A’DAM Toren in Amsterdam. Meld je aan door het formulier onderaan deze pagina in te vullen. Er zijn nog maar een paar plekken.

Hero, Hub en Hygiene-content: dit model werkt

Na jaren van testen en experimenteren werken wij nu met succes met het Hero, Hub en Hygiene-contentmodel. In de Lunchmeeting legt Rico uit hoe jij dit model succesvol kunt toepassen. Het is de simpelste en effectiefste manier om tot een werkbare contentkalender te komen, weten wij uit ervaring.

Het Hero-, Hub-, Hygiene-model welke we in de Lunchmeeting invullen.

 

Aan de hand van een drietal opdrachten en een klein deel theorie stellen we voor iedere deelnemer een praktische en overzichtelijke contentkalender op. De kalender geeft niet alleen houvast bij het publiceren, maar maakt ook inzichtelijk welke (type) berichten goed presteren en welke niet. Cruciale informatie voor iedereen die zijn social aanpak blijvend wil verbeteren.

In de Lunchmeeting geven we antwoord op de volgende vragen:

  • Hoe laat ik mijn bereik én conversie groeien?
  • Waarover publiceer ik wel en waarover niet?
  • Welke kanalen hebben mijn prioriteit?
  • Hoe vaak en wanneer publiceer ik op welke kanalen?
  • Welke berichten kan ik wel of juist niet inplannen?
  • Welke contentvormen gebruik ik voor welke berichten?
  • Hoe zorg ik voor meer interactie op mijn kanalen?

Anderen over Lunchmeeting #1

“Tijdens de lunch praat Rico je bij over de laatste trends en tactieken voor de inzet van sociale media. Ik ga de volgende keer weer!” – Roelof Jan Vochteloo, Manager Communicatie KNKV.

“Met veel praktijkvoorbeelden, humor en expertise maakte Rico helder wat de trends zijn voor de socials. Ik vond het super-interessant en stapte helemaal geïnspireerd de deur uit om aan de slag te gaan” – Thea Prins, Marketing en Communicatie De Mantelaar

Meld je nu aan door het formulier hieronder in te vullen. Deelname kost 89 euro inclusief lunch en exclusief BTW.  Er zijn nog maar een paar plekken.

Schrijf je in voor Lunchmeeting #2

Terug
achtergrond afbeelding
kringel

WHATSUPP SOCIAL?! Ontvang wekelijks een tip voor jouw sociale media.

Meld je gratis aan voor de Whatsupp Social?! en ontvang elke maandag om 12.00 uur een direct toepasbare tip via Whatsapp.

  • Tips
  • Insights
  • Opdrachten
kringel